Hanneke van Kooten, Directeur Marketing bij Van Kooten Tuin en Buiten leven: “Het is al vaak gezegd, maar 15 jaar geleden is het allemaal begonnen, in een boerenschuur in Numansdorp, met een aantal eenvoudige blokhutten. Dat het zo uit de hand zou lopen hadden we niet gedacht hoor. Inmiddels hebben we zeven vestigingen, waarvan eentje in België en is het assortiment zo groot, dat we alles kunnen leveren op het gebied van Buiten Leven en daarvan genieten. Genieten met een grote G zou ik zeggen; want dat is wat we willen, dat onze klanten maximaal genieten. Niet alleen van het product of uiteindelijke resultaat, maar van de gehele Van Kooten beleving van aanschaf tot gebruik. Dat we het met dat gedachtengoed zo ver hebben geschopt had ik niet durven dromen toen Jan en ik samen Van Kooten startten.
Nu is het voor ons ook even tijd om te genieten en dat doen we groots. Met het hele bedrijf staan we stil bij ons 15-jarig jubileum en bedanken we in de eerste plaats onze medewerkers voor de loyale inzet al die jaren. Met veel plezier zijn de verhalen van onze medewerkers opgetekend, vergezeld van mooie foto’s en dat geeft de lezer een betrouwbaar kijkje achter de schermen van Van Kooten. Dit magazine, dat in samenwerking met Great Magazines en tot onze volle tevredenheid tot stand is gekomen, is een tastbare mijlpaal op onze tijdlijn. Great Magazines doet haar naam eer aan. Het eindresultaat mag er zijn en daar gaan we van genieten met een GROTE G!”