Succesvol ondernemen in het topsegment van de automobielbranche vergt meer dan visie, doorzettingsvermogen en goede service. Neem Van Hooff BMW uit Veldhoven. Dit prachtige dealerbedrijf boogt op 60 sterke ondernemersjaren, omdat het klanten steeds opnieuw weet te verrassen met de menselijke factor. Van Hooff onderneemt samen met mensen, voor mensen. Dat uitgangspunt heeft het bedrijf groot gemaakt. Great Magazines is er trots op dat het voor Van Hooff dit bijzondere 60-jarige jubileumtijdschrift heeft mogen ontwikkelen.
Ab van Hooff, directeur: “De kwaliteit van Van Hooff zit in de dynamiek van ons bedrijf. Ondernemen bij ons is mensenwerk. Hoe vervat je dat in een magazine? Terugkijkend kan ik zeggen dat de ontwikkeling van dit jubileummagazine een uitdagende weg is geweest. Great Magazines en Van Hooff hebben elkaar gaandeweg steeds beter leren kennen en wat mij betreft is dat niet voor niets geweest. Het resultaat is een mooi naslagwerk dat het karakter en de waarden van Van Hooff goed uitdrukt. Een groot compliment aan iedereen die aan de totstandkoming heeft bijgedragen!”