Een 25-jarig jubileum mag groots gevierd worden. Great Magazines heeft voor Stichting Vakgarage daarom een tweede jubileummagazine ontwikkeld. Opnieuw boordevol met verhalen van franchisenemers, klanten, prijswinnaars en andere betrokkenen. Lees en overtuig uzelf van de toevoegde waarde van Vakgarage voor de Nederlandse automobilist, garagehouder, fleetowner of leasemaatschappij.
Vishal Durgaram, marketingmanager Stichting Vakgarage: “Omdat de eerste editie van ons jubileummagazine zo goed ontvangen is, waren de verwachtingen bijzonder hooggespannen. De lat lag hoog om opnieuw een kwalitatief hoogwaardig magazine te leveren. Ik heb inmiddels een exemplaar, vers van de pers, in mijn handen en kan niet anders dan concluderen dat Great Magazines daar bijzonder goed in is geslaagd. Deze tweede editie geeft de beleving die Vakgarage wil overbrengen perfect weer. Woord, beeld en lay-out: het hele plaatje klopt.”
Volgens Vishal is Great Magazines een aanrader voor organisaties die zelf voldoende relaties hebben en meer in de picture willen staan: “Bij de ontwikkeling van het magazine betrekt Great Magazines partners uit je netwerk. Niet alleen jouw verhaal wordt verteld. Ook je relaties komen aan het woord en je samenwerkingsverbanden staan beschreven. Het feit dat zij bereid zijn om in het magazine te investeren, is veelzeggend. Onze magazines verstevigen onze positionering in de markt: Vakgarage is dé club binnen de automotive waar je bij wilt horen, als consument, partner of zakelijke relatie.”