Bij Oprey kunnen klanten terecht voor natuursteen en keramiek van hoogwaardige kwaliteit in alle denkbare verschijningsvormen en voor verschillende toepassingen. Waar het bedrijf in 1968 begon als importeur van natuursteen in het Limburgse Echt, is het inmiddels uitgegroeid tot marktleider in de Benelux met een compleet en uitgebreid assortiment.
Met een nieuwe strategie en bijbehorende slogan ‘The Experience of Living’ is Oprey klaar voor de toekomst. Zodat niet alleen de huidige, maar ook toekomstige generaties kunnen genieten van een unieke en hoogwaardige leefomgeving. Met het magazine vieren zij niet alleen de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen, maar ook hun 55-jarig jubileum.
Marketing manager Tim Huijts: “Het magazine is prachtig geworden en past helemaal binnen onze nieuwe huisstijl. We gaan het magazine gebruiken ter introductie van deze huisstijl op onze open dagen en daarnaast verspreiden onder onze dealers. De samenwerking met Great Magazines hebben wij als zeer prettig en professioneel ervaren. Great Magazines nam de lead zodat wij ons konden focussen op onze dagelijkse business.”