Nabuurs ontwikkelt en implementeert integrale supply chain concepten voor fast moving consumer goods in food, retail en horeca. Het familiebedrijf uit Haps is met zeker 115 miljoen euro omzet en 230.000 m2 aan opslagruimte een van de grootste logistieke dienstverlener in de Benelux. Het Nabuurs Magazine is uitgegeven om de ingebruikname van een gloednieuw hoofdkantoor en distributiecentrum te vieren.
“Wij hebben gekozen voor de magazinevorm omdat we iets tastbaars in handen wilden hebben. Een magazine is in deze online-tijd heerlijk verfrissend. Wat dat betreft sloot het concept van Great Magazines direct goed aan bij wat wij zochten”, vertelt marketingmanager Luuc Homburg. “Wij zijn zeker tevreden met het resultaat. Ons magazine is informatief en mooi vormgegeven. We laten het als visitekaartje achter bij klanten en relaties. Maar ook onze eigen medewerkers gebruiken het om bijvoorbeeld het thuisfront te laten zien wat Nabuurs allemaal doet. Met een klein team heeft Great Magazines het vlot en professioneel voor elkaar gekregen!”