Moonen Packaging is een verpakkingsspecialist in de industrie- en food & retail-branche. Het bedrijf biedt voor elke klant, klein of groot, verpakkingsoplossingen op maat. Of dit nu broodzakken zijn voor de supermarkt of speciale bumperzakken voor de automotive-industrie.
In het zestigjarig bestaan van het bedrijf is er veel veranderd in de verpakkingswereld. Waar plastic en karton een aantal decennia geleden bejubeld werden, is er nu het besef dat verpakking anders moet. Herbruikbaar, afbreekbaar, slimmer. En daarom heeft Moonen zich de afgelopen twintig jaar geëvolueerd tot sparringpartner op het gebied van duurzaamheid. Ze zijn uitgegroeid tot een voorloper op dit gebied en blijven klanten inspireren en proactief informeren over de mogelijkheden.
Dianne Joosten, marketing manager bij Moonen Packaging: “We vonden een magazine de perfecte manier om nog eens extra de aandacht te vestigen op het duurzame karakter van ons bedrijf. Omdat we er trots op zijn en het inmiddels echt deel uitmaakt van ons DNA. In samenwerking met Great Magazines hebben we ons verhaal in woord en beeld gevat. Met dit magazine weten we hopelijk nog meer klanten te inspireren de stap te zetten naar duurzamere oplossingen.”