Bezoek één van de winkels van Kippie en je ontdekt het geheim: niemand kan er voorbijlopen zonder zich te verlekkeren aan een heerlijk ruikend kippenpootje, kipsateetje of een vers belegd broodje. Inmiddels kunnen mensen op meer dan 55 locaties in Nederland proeven van de unieke Kippie-formule. Maar Kippie wil meer. De huidige directie, die bestaat uit de tweede generatie van de Krijgsman-familie, is druk bezig om nieuwe winkels te openen. En om die succesvol te laten draaien, zijn ze op zoek naar gedreven ondernemers die als franchisenemer het gezicht willen worden van de nieuwe winkels.
Voor iedereen die geïnteresseerd is in een carrière bij Kippie maakte Great Magazines een mooi corporate magazine. De lezers komen meer te weten over de geschiedenis van dit hechte familiebedrijf, leren de mensen achter Kippie kennen en ontdekken alles over de opzet van de unieke franchiseformule. Ook komen franchisenemers aan het woord die al een succesvolle Kippie-winkel runnen. Kortom: een prachtig visitekaartje voor deze hoogvlieger in de ready-to-eat markt!