Kentekenloket bestaat pas drie jaar, maar telt nu al 750 locaties door heel Nederland. Marketing coördinator Sander Brons: “Ik heb veel vertrouwen in de groei van Kentekenloket. We zijn goed onderweg, groeien voortvarend door en willen ons netwerk voor 2020 uitbreiden tot duizend Kentekenloketten. Middels een glossy magazine willen wij alle 750 Kentekenlokethouders inspireren: hoe pakken andere autobedrijven dit concept op? Daarnaast dient het als prachtig middel om nieuwe klanten te werven.
Wij houden alle autobedrijven met een Kentekenloket periodiek op de hoogte met een mailnieuwsbrief. Dat vullen we nu eenmalig aan met een glossy. Een hard-copy magazine leent zich immers beter om eens rustig op het gemak te lezen wat er allemaal rondom het concept gebeurt, want er speelt namelijk enorm veel. De samenwerking met Great Magazines verliep vlekkeloos. Het was een krappe deadline, die we onszelf oplegden, maar de bereidwilligheid en het snelle schakelen maakten het tot een succes. Met het magazine zijn wij dik tevreden. De teksten zijn erg goed geschreven, in één keer ’spot-on’. Ik vind het mooi om te zien hoe interviews van derden tot de kern worden gekneed en overeind blijven met de juiste boodschap en doelstelling. Geen commerciële prietpraat, maar informatief en toch doeltreffend.”