Retailorganisatie Hans Anders is leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen en marktleider op de Nederlandse optiekmarkt, met op dit moment 253 winkels in Nederland. In het magazine vertellen een groot aantal medewerkers over de kracht van Hans Anders. Daarbij komen diverse zaken aan bod zoals de producten, klanten en klanttevredenheid, winkels enzovoort.
Rian van Koulil, Marketing Manager: “Great Magazines heeft het ons mogelijk gemaakt om in ons magazine te laten zien waar we voor staan. Dat we scherpe prijzen hebben, dat weet iedereen in Nederland. Maar is er zoveel meer te vertellen. Over de kwaliteit die we leveren, het enthousiasme van onze medewerkers, onze gelukkige klanten… Daar moet je een geschikt podium voor hebben, of eigenlijk voor pakken. Het magazine heeft ons geholpen om juist die verhalen met trots vertellen en gezicht te geven. We delen het magazine met onze medewerkers, maar zeker ook met onze zakelijke relaties. De samenwerking met Great Magazines is prima verlopen en we zijn blij met het resultaat!”.