Gr8 Hotels is Nederlands nieuwste hotelketen. De hotels zijn gericht op ‘people on the move’ en gelegen op makkelijk te bereiken locaties. In plaats van een statische receptiebalie ontvangt een gastvrouw of -heer de gasten. Oubollige kleuren en zware materialen hebben plaatsgemaakt voor strak design. Aan de lange keuken-tafel in de Community Room is ruimte om te werken en bij te praten.
De mensen achter Gr8 Hotels hebben de afgelopen maanden keihard gewerkt om de eerste hotels te openen. Met dit magazine, dat op elke kamer ligt, heten ze de gasten welkom en leggen ze uit wat Gr8 Hotels precies zo Gr8 maakt. Van de goede bedden tot de krachtige douche en van het ontbijtbuffet bij de inpandige La Place tot de bijzondere arrangementen.
Bernadette Zwaan, Manager Quality Brand Marketing: “Het is onze droom Gr8 Hotels uit te bouwen tot een keten met meerdere locaties, waar we gasten uit binnen- en buitenland verwelkomen. Dit openingsmagazine is een geweldige manier om ons eerste levensjaar te vieren. Onze belangrijkste voorwaarde was dat het magazine in dezelfde hoge kwaliteit zou zijn als onze hotels. We wisten dat we daarop konden vertrouwen bij Great Magazines.”