Mercedes-Benz-specialist Gomes is in 85 jaar uitgegroeid van een kleinschalig familiebedrijf naar een speler van formaat. Het bedrijf heeft nu 13 vestigingen en 550 medewerkers, maar zet de klant en het personeel nog altijd op nummer één. Het magazine dat we voor Gomes maakten moest dan ook niet alleen een terugblik én vooruitblik zijn, maar ook de verhalen vertellen van alle bijzondere relaties, medewerkers en klanten.
Voor Gomes doken we in de wereld van technologie en innovatie, van elektrisch en autonoom rijden en van de allereerste autorit tot de auto van de toekomst. We interviewden hoofdtrainer Wim Jonk van FC Volendam, zangers René Froger en Danny Vera, en de directeuren van bijzondere bedrijven als Kesbeke Fijne Tafelzuren en Hertz Autoverhuur. Ze hebben allemaal iets belangrijks gemeen: een liefde voor het merk Mercedes-Benz.
Samen met marketingmanager Ellen de Ridder zetten we al deze mooie verhalen op papier. “Een stijlvol, glossy magazine is wat Gomes betreft de beste manier om ons verhaal te vertellen”, vertelt Ellen. “Niet alleen voor nu, maar ook voor de komende jaren. Dit magazine is echt een bewaarexemplaar.”