De specialisten Concordia Keuken & Bad in Meppel en Van der Woude Keuken & Bad in Heerenveen hebben hun krachten gebundeld. Om deze samenwerking feestelijk in te luiden hebben de bedrijven gezamenlijk een magazine uitgegeven. Het glossy magazine omvat een mix van informatieve artikelen over de producten & diensten van beide vestigingen en presentaties van toonaangevende merken uit de branche. Persoonlijke quotes van klanten en mooie, professionele fotografie maken het magazine compleet.
Johan Ovinge, directeur van moederbedrijf bouwcenter Concordia: “Omdat we meerdere keukenbedrijven hebben die vergelijkbare doelgroepen bedienen, hebben we ervoor gekozen om met twee vestigingen gezamenlijk te presenteren in één mooi magazine. Wij zetten het magazine vooral in als direct mailing naar onze klanten. Ook bij gesprekken over onze projecten is het magazine een uitstekende giveaway. Ik kende Barry Reede, oprichter van Great Magazines al persoonlijk. Vanwege de persoonlijke band hebben wij de totale productie aan Great Magazines toevertrouwd. En we zijn erg tevreden met het eindresultaat.
Vanaf het moment dat wij ervoor kozen een magazine uit te brengen, is het traject goed verlopen. De communicatie verloopt één-op-één en is zeer helder. Dat werkt prettig. Wij wilden een magazine vóór de zomer en Great Magazines heeft er met een positieve druk op de planning voor gezorgd dat dat is gelukt. Zij houden de deadlines goed in de gaten en bewaken een strakke productieplanning. Toch was er ook ruimte voor flexibiliteit, want we hebben ook gewoon kunnen schuiven. Vanuit Concordia en Van der Woude hadden wij geen haast. Wij wilden maar één ding en dat is kwaliteit. En dat is gelukt. Het magazine ziet er professioneel uit en is absoluut een visitekaartje voor ons bedrijf. Ik zou Great Magazines als het aan de orde komt zeker opnieuw inschakelen. Ook zou ik Great Magazines gerust aanbevelen aan andere bedrijven”, zegt Johan Ovinge, directeur van bouwcenter Concordia. “En heb dat inmiddels ook gedaan.”