Op de plek waar Bouwcenter Blauwhoff nu duizenden vierkante meters aan bouw- en afbouwmaterialen aanbiedt, begint de oprichter van het bedrijf rond 1930 met de verkoop van grind en zand. Transport gaat via het water en per paard en wagen. Ruim negentig jaar later staat bij Blauwhoff de derde generatie aan het roer. Het is nog altijd een familiebedrijf met hart voor de bouwwereld.
Blauwhoff wilde dit jubileum graag extra luister bijzetten met een mooi magazine. Zo konden ook het ongekend grote assortiment en het karakter van het bedrijf eens een keer goed worden uitgelicht. Marketeer Tamara Vermeulen vertelt: ‘De afspraak met de redacteur en de fotograaf stond ingepland. We wilden beide met open armen ontvangen op onze vestiging.’
Het creatieproces liep door corona echter anders dan verwacht. Vermeulen: ‘Fysiek contact was niet meer mogelijk en we moesten op afstand werken. Gelukkig heeft dit de goede samenwerking met Great Magazines niet beïnvloed en ligt er nu een prachtig exemplaar voor ons, waarin onze organisatie goed is gepresenteerd. Wij zijn hier heel erg blij mee.’