60 jaar Belakos is een moment om éxtra bij stil te staan. Om te zien waar dit familiebedrijf vandaan komt, maar zeker ook om te zien waar de producten de organisatie naartoe bewogen én waar de mensen, met elkaar, naartoe gaan. Het Belakos magazine omvat het DNA op papier.
“We zijn trots op het geheel, op de warme en stoere uitstraling. Op de échte verhalen. Zichtbaarheid voor de klant, voor de gezichten achter Belakos én natuurlijk voor onze vloerenliefde. Dit magazine is voor én door elkaar. Iedereen mag het lezen! Sterker nog: #vindenweleuk!
Onze klanten krijgen een exemplaar toegestuurd. Bij de meeste verkooppunten is het magazine in te zien en natúúrlijk is de jubileum-editie ook op te vragen via onze website. Hier kun je het overigens ook digitaal lezen. Er is dus iets te kiezen. Inderdaad, nét als in onze uitgebreide vloerencollectie. Belakos 60 jaar! We zijn trots. En dat mag gezien worden”, Gerlinde Bobeldijk, Marketing coördinator.