In 85 jaar is Bakkerij Braas uitgegroeid van een kleine ambachtelijke bakkerij tot een volwaardige industriële bakkerij met internationale allure. Wekelijks worden bij Braas in Obdam maar liefst 450.000 broden en 7.500.000 broodjes gebakken. Dat had opa Gerrit Braas toen hij in 1938 begon met een klein aantal broden per week vast niet kunnen denken.
De missie van Braas is dagverse en houdbare broodproducten via het supermarktkanaal op de markt te brengen. En die producten dienen in alle opzichten te voldoen aan de wensen en eisen van de klanten. Key accountmanager Jan Vlaar: “We streven ernaar om onze klanten een ongeëvenaarde ervaring te bieden, waarbij kwaliteit en klanttevredenheid centraal staan.” Dat ze dat met succes doen, is duidelijk. Met dit magazine viert Braas een aantal bijzondere mijlpalen: de realisatie van de nieuwe aangrenzende locatie voor productie en logistiek, de nieuwe productielijn en het 85-jarig jubileum.
Jan Vlaar: “Dit is het eerste magazine dat we uitgeven in 85 jaar en dat is ons goed bevallen. We zijn absoluut te spreken over de prettige samenwerking met Great Magazines. Alles verliep zeer gestructureerd en het resultaat is geweldig. Bedankt Great Magazines!”