Autoschade Herstel Groep (AHG) is een franchiseorganisatie van zelfstandig ondernemers. Hun werkwijze onderscheidt zich door hoge kwaliteit, innovatieve producten en een doortastende manier van werken. Inspelend op de ontwikkelingen in de autoschadeherstelbranche formuleerde AHG een nieuwe strategie. Dit wordt onder meer uitgedragen met het door ons vervaardigde magazine.
Rico Hop, Marketing manager van Autoschade Herstel Groep: “De communicatie van onze nieuwe koers doen we zowel online als in print. Het magazine is een fraai visitekaartje met een mooie mix van artikelen waarin we een brede kijk geven op zowel onze eigen organisatie als op de complete branche.”
“We hebben zelf de omvang en de mix van de artikelen gekozen en hielden daar ook steeds grip op. Great Magazines heeft zeker geen carte blanche gekregen, we hebben het traject kritisch gevolgd. We hebben de constante en heldere communicatie met Great Magazines gewaardeerd. Het resultaat is dat de teksten, fotografie en vormgeving qua stijl echt bij ons passen. De reacties op de inhoudelijke stukken en op de advertorials zijn erg enthousiast!”