In september 2016 spreekt Ameco met een projectontwikkelaar en de gemeente Amsterdam af om haar oude vertrouwde locatie op het Food Center Amsterdam binnen een jaar te verlaten. Waar Ameco een nieuwe locatie gaat bouwen, laat staan met wie, was toen nog volledig onbekend. Het ambitieuze doel van Ameco was om in 13 maanden een gloednieuwe slachterij neer te zetten. Binnen dat tijdsbestek moest Ameco een nieuwe locatie vinden, de financiering rondkrijgen, een bouwteam vormen én een nieuwe slachterij bouwen. Dankzij een unieke samenwerking en rotsvast vertrouwen tussen samenwerkingspartners, is dit gelukt. Dat vraagt om een feestelijk openingsmagazine!
“Op onze gloednieuwe innovatieve locatie in Apeldoorn zien twee generaties Van Westreenen toe op de inkoop, de slacht, de verwerking, de verpakking en het transport van 100% Hollands rundvlees van de hoogste kwaliteit. Dat willen wij de hele wereld wel laten weten. We kozen er daarom voor ons verhaal op papier te laten zetten. Ondanks de enorme drukte van de afgelopen tijd zetten wij met Great Magazines een prachtig relatiemagazine neer, met een persoonlijke touch. Het team van Great Magazines toonde veel enthousiasme, geduld en begrip. Mede dankzij hen tonen wij onze klanten en relaties nu trots ons verhaal in een glossy magazine”, Karel van Westreenen.