Jansen Logistics is met haar transport- en opslagactiviteiten al decennialang een gevestigde naam. Maatwerk voor klanten, een hoge mate van betrouwbaarheid en een groot hart voor de medewerkers maken van Jansen Logistics een warm bedrijf met een sociaal karakter. Het veertigjarig jubileum van de onderneming was reden om een eigen magazine uit te geven.
Janita van Urk is onder andere verantwoordelijk voor de marketing van Jansen Logistics. “Een collega attendeerde me op Great Magazines. Ik heb contact gezocht met Marloes en dat was superfijn. Heel open en transparant. Marloes nam ons mee door het hele proces van het maken van een magazine. Onze eigen input werd meegenomen en Marloes kwam met goede suggesties.”
“Uiteindelijk vertel je aan een redacteur je verhaal, gaat een fotograaf het bedrijf door en dan is het afwachten. Het resultaat is een professioneel magazine waar we heel blij mee zijn. Dat we al zo lang bestaan, zegt natuurlijk wat over ons bedrijf. Dit magazine helpt ons om onze naamsbekendheid nog verder te vergroten. De 2.500 exemplaren gaan overal mee naartoe. En als andere ondernemers een magazine willen, kan ik alleen maar zeggen: kies voor Great Magazines.”